بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۰۷۱۴
يکشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۶

بانک ایران زمین به منظور تامین و تکمیل سرمایه انسانی مورد نیاز حوزه فناوری اطلاعات در واحدهای ستادی ادارات مرکزی براساس ضوابط و مقررات و آئین نامه استخدامی بانک از بین متقاضیان واجد شرایط ذیل پس از کسب موفقیت در مصاحبه عمومی و تخصصی، گزینش و معاینات پزشکی با انعقاد قرارداد کار موقت و بیمه درمان استخدام نماید.

1- شرایط عمومی ثبت نام

  • تابعیت ایران و متعهد بودن به نظام جمهوری اسلامی ایران
  • تدین به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان رسمی مصرح در قانون اساسی کشور
  • عدم سوء پیشینه کیفری منتج به محرومیت از حقوق اجتماعی و همچنین عدم اشتهار و محکومیت به فساد اخلاقی
  • عدم سابقه وابستگی یا عضویت در احزاب و گروه های سیاسی معارض با نظام جمهوری اسلامی ایران
  • عدم اعتیاد به دخانیات، مواد مخدر و روان گردان
  • داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی دائمی یا معافیت دائم ( درخصوص آقایان)

توجه: به تقاضای داوطلبانی که دارای کارت یا برگ معافیت موقت تحت هر عنوان هستند، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

تبصره 1 : برای دارندگان کارت معافیت پزشکی در صورت قبولی در مراحل سنجش، تائید پزشک معتمد بانک در مورد توانائی انجام کار الزامی است.

  • تندرستی و توانائی کامل جسمی، روحی و اخلاقی جهت انجام فعالیت های شغلی بانکی ( به تایید مراکز طب کار)
  • نداشتن منع استخدامی به موجب آراء مراجع قضائی ذیصلاح
  • حداقل معدل کل قابل قبول در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد 15 تمام می باشد.
  • متقاضیان باید بومی و ساکن استان تهران باشند.

تبصره 2 : بومی به شخصی اطلاق می گردد که دارای حداقل یک شرط از سه شرط ذیل باشد:

2- حداقل در سه سال گذشته به طور پیوسته در یکی از شهرهای استان تهران ساکن بوده باشد ( با ارائه مدرک معتبر سند مالکیت یا اجاره نامه با کد رهگیری داوطلب استخدامی)

3- حداقل چهار سال از سنوات تحصیلی (ابتدائی، راهنمائی، دبیرستان و یا دانشگاه) را بصورت متوالی در یکی از شهرهای استان تهران طی کرده باشد.

  • استخدام در بانک مستلزم دارا بودن شرایط عمومی و اختصاصی، مصاحبه ها، معاینات پزشکی و تائید گزینش بانک می باشد. لذا ثبت نام، ارائه مدارک و شرکت در هر یک از مراحل فوق هیچگونه تعهدی را برای بانک جهت استخدام ایجاد نمی نماید.
  • چنانچه خلاف هریک از شرایط اشاره شده در آگهی استخدام در مورد هریک از داوطلبان به اثبات برسد، از استخدام و اشتغال بکار وی ممانعت بعمل آمده و در صورت احراز پس از جذب، اقدامات لازم جهت قطع رابطه استخدامی انجام خواهد شد.
  • مسئولیت هرگونه اشتباه در اطلاعات ارسالی یا تفسیر اشتباه نسبت به شرایط اعلام شده در آگهی، با متقاضی می‌باشد.

2- نحوه ثبت نام – دریافت کد رهگیری – مهلت ثبت نام

  • ثبت نام: صرفاً از طریق سایت اینترنتی بانک به نشانیwww.izbank.ir انجام می پذیرد و داوطلبان می بایست ابتدا به سایت بانک مراجعه و پس از مطالعه دقیق شرایط و ضوابط استخدام ( در صورت دارا بودن شرایط ) نسبت به تکمیل فرم ثبت نام الکترونیکی اقدام نمایند.
  • مهلت ثبت نام: از روز شنبه مورخ 27/05/1403 به مدت 10 روز کاری می باشد.
  • دریافت کد رهگیری : برای ثبت نام نیاز به یک آدرس پست الکترونیک معتبر دارید که لینک ثبت نام به آن ارسال خواهد شد و با کلیک روی لینک ثبت نام از داخل پست الکترونیک خود می توانید مراحل ثبت نام را شروع فرمایید. در پایان ثبت نام به شما یک کد رهگیری داده می شود، که می بایست کد مربوطه را یادداشت نموده و نزد خود نگه دارید.

تبصره 4: پست الکترونیک منحصر به فرد است و یا به عبارت دیگر با هر آدرس پست الکترونیک فقط یکبار امکان ثبت نام وجود دارد.

تبصره 5: ارسال لینک ثبت نام به پست الکترونیک محدودیت دارد، چنانچه بیش از ۵ بار به یک پست الکترونیک دعوتنامه ارسال شود و مرحله ثبت نام تکمیل نشود به آن آدرس دیگر دعوتنامه ارسال نخواهد شد.

توجه: لطفا دقت فرمایید ممکن است دعوتنامه به بخش اسپم (junk mail ,bulk mail, spam) پست الکترونیک شما ارسال شده باشد.

3- مدارک مورد نیاز برای بارگذاری

  • فایل اسکن شده عکس پرسنلی ۳ * ۴ (عکس پرسنلی باید تمام رخ و واضح باشد)
  • فایل اسکن شده کارت ملی
  • فایل اسکن شده صفحه اول شناسنامه و صفحه دوم و صفحه سوم در صورت داشتن توضیحات
  • فایل اسکن شده آخرین مدرک تحصیلی (در صورت داشتن مدرک فوق لیسانس ارسال فایل اسکن شده مدرک لیسانس نیز الزامی است)
  • فایل اسکن شده کارت نظام وظیفه ( برای آقایان )
  • فایل رزومه

توجه: حداکثر حجم فایل های ارسالی می تواند ۴۰۰KB باشد و فقط در قالب های jpg ,gif و رزومه pdf ذخیره شده باشد.

شرایط الزامی

شرایط ترجیحی

 

لیست نیازمندی‌های نیروی انسانی مدیریت امور مهندسی نرم افزار

 

ردیف

عنوان شغلی

تعداد

محل خدمت

رشته تحصیلی (گرایش)

سابقه کار

سن

تخصص‌های موردنیاز

2

کارشناس پشتیبانی نرم افزار

1

اداره پشتیانی

کارشناسی و کارشناسی ارشد کامپیوتر (کلیه گرایش ها)

حداقل 3 سال

کمتر از 33 سال

آشنایی با قوانین و مقررات بانکی

مسلط به کار با نرم افزارهای بانکی

آشنایی با برنامه نویسی

مسلط به کار با دیتا بیس ها

آشنایی با ITIl

مسلط به نرم افزار های Office

                 

 

لیست نیازمندی‌های نیروی انسانی اداره بانکداری مجازی

عنوان شغلی

تعداد

محل خدمت

رشته تحصیلی (گرایش)

سابقه کار

سن

تخصص‌های موردنیاز

کارشناس بانکداری مجازی

1

اداره بانکداری مجازی

کارشناسی/کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر- فن آوری اطلاعات- علوم کامپیوتر

حداقل 3 سال

25 تا 35 سال

آشنایی با مفاهیم پایه بانکی، آشنایی به معماری نرم افزار، آشنایی با فرآیندهای کسب و کاری، آشنایی با سرویس ها و خدمات بانکداری مدرن، Network

داوطلبان واجد شرایط جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت اینترنتی بانک به آدرس : https://izbank.ir/ مراجعه نمایند.

 

 

ارسال نظرات